reklama

Môj čerešňový strom

Chcela by som čerešňový strom. Rozkvitnutý čerešňový strom.Chcela by som viac takých stromov; chcela by som rozkvitnutú celú záhradu. Chcela by som sedávať pod svojimi stromami a zmeniť sa na jeden z nich. Chcela by som vedieť, aké to je byť tesne spätá so zemou a byť pretkaná jej silou. Cítiť mocnú, bezpečnú ochranu, až kým nepríde posledná jar.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Môj čerešňový strom a moje kvety.
Tak veľmi by som nimi chcela byť.

Krehkou, ľahkou a takou krásnou ako sú oni.
Slobodnou;
Bezstarostnou;
Chránenou; a milovanou zemou. 
V trvalom spojení s pokojom vo večnom sne ružových kvetov.

Bez zranení, nočných mor, skľučujúcich ťažkých pocitov, bez nepokoja.
V bezpečí svojej záhrady...

Možno sa mi to raz splní a obyčajný sen sa preklenie do tichého rozkvitnutého sna.
A ja začnem žiť.

Pozerám sa na čerešňové kvety vznášajúce sa okolo mňa a v záhrade rastie čerešňový strom

Michaela Droppová

Michaela Droppová

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Už sme dvaja Miška a Jozef Slovíkovci Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu