Úsmev nie je v službách nevyhnutný, ale poteší

Autor: Michaela Droppová | 15.5.2011 o 14:12 | Karma článku: 4,81 | Prečítané:  881x

Často sa píše, rozpráva o tom, že v našich službách chýba pracovníkom úsmev na tvári – pri rozličných požiadavkách, otázkach, proste pri bežnom fungovaní. Pozrel by som sa na to z inej strany. Úsmev evokuje potešenie, radosť, uľahčuje komunikáciu – to je iste pravda. Ale neúprimné úsmevy na tvárach tiež nie sú výhra. Nie každý zákazník,či turista hľadá úsmev na tvárach.

 

Preňho je dôležité, aby dostal informáciu, ktorú zháňal. Bol obslúžený na základe svojej požiadavky. Nahradil som taženie za úsmev na tvári na ochotou komunikovať a dohodnúť sa/vyjsť v ústrety so slušným výrazom na tvári. Možno to bude aj pre mnohých ľahšie realizovať počas svojej práce v službách, ako mať na tvári neustále úsmev, ktorý pôsobí niekedy a u niekoho neprirodzene.

 

Samozrejme mnohí pracujúci v službách vedia mať úsmev na tvári stále, a nie je to hrané. Pre tých, ktorým to nie je blízke, bude iste postačovať ochota komunikovať a dohodnúť sa. Pre väčšinu zákazníkov/turistov je to v zásade to isté, neprišiel hľadať úsmev na tvári, ale navštíviť hrad, splaviť sa na plti,ostrihať sa, kúpiť cestovný lístok....

 

 

Zákazník/turista, ktorý nehľadá úsmev na tvári, ale ochotu komunikovať a dohodnúť sa - Jozef

 

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

KOMENTÁRE

Van der Bellen nevyhral, to len populizmus porazil sám seba

Miloš Zeman sa tešil predčasne. Ukazuje sa, že víťazstvá radikálov či populistov nie sú ani v dnešnej dobe samozrejmosťou.

KOMENTÁRE

Renzi dal sám sebe mat. Dostala ho aj Európa?

Taliansky výsledok je politicky nepomerne ďalekonosnejší než rakúsky.

SVET

Taliansky premiér Renzi po prehre v referende podá demisiu

Hlasovanie zaznamenalo vysokú účasť.


Už ste čítali?