reklama

To, čo neviem povedať, ale ukázať

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)
Obrázok blogu

Je to dôležité; pre ľudí s výnimkou mňa,
neexistujúce 
Neobsiahnuteľné slovami a možno
vyjadrujúce len láskou

Si blízko, keď túžim po Tvojej vôni
a cez nočné mory zbieraš úlomky pravdy o mojej duši 
Večer hovorím s Tvojím anjelom
a na druhý deň píšeš: spal som dnes dobre 

Slnko svietilo pre mňa vždy jasne 
a videla som ho i cez mraky; dnes mraky zbadám, až keď prší 
Si maliarom, ktorý v mojom srdci farbami polieva jarné kvety

Tvoja viera, že mám krídla stačí, aby som nemala
strach pred životom;
a pádom – Tvoje ruky 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Tvoj svet, taký odlišný a v tom istom momente splývajúci
s mojím je Edenom,
Záhradou, stráženou pýchou a obavou z odvrhnutia môjho „ja“
a predsa vedúcou do raja 

V Tvojom vnútri nachádzam priestor pre všetko nesmrteľné a...
 pekné 

 
Každý nový mesiac hovorí: v tom predchádzajúcom sme bohatší
Tajomstvo dvoch – Teba a mňa 

Mojím darom je úsmev so všetkým, čo skrýva a je určené 
Strážcovi môjho srdca.
Časť z neho je ukrytá vo hviezdach; pozdvihni zrak,
keď smútok zahalí Ti tvár a v nich nájdeš nádej 

Michaela Droppová

Michaela Droppová

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Už sme dvaja Miška a Jozef Slovíkovci Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu