Úsmev nie je v službách nevyhnutný, ale poteší

Autor: Michaela Droppová | 15.5.2011 o 14:12 | Karma článku: 4,81 | Prečítané:  893x

Často sa píše, rozpráva o tom, že v našich službách chýba pracovníkom úsmev na tvári – pri rozličných požiadavkách, otázkach, proste pri bežnom fungovaní. Pozrel by som sa na to z inej strany. Úsmev evokuje potešenie, radosť, uľahčuje komunikáciu – to je iste pravda. Ale neúprimné úsmevy na tvárach tiež nie sú výhra. Nie každý zákazník,či turista hľadá úsmev na tvárach.

 

Preňho je dôležité, aby dostal informáciu, ktorú zháňal. Bol obslúžený na základe svojej požiadavky. Nahradil som taženie za úsmev na tvári na ochotou komunikovať a dohodnúť sa/vyjsť v ústrety so slušným výrazom na tvári. Možno to bude aj pre mnohých ľahšie realizovať počas svojej práce v službách, ako mať na tvári neustále úsmev, ktorý pôsobí niekedy a u niekoho neprirodzene.

 

Samozrejme mnohí pracujúci v službách vedia mať úsmev na tvári stále, a nie je to hrané. Pre tých, ktorým to nie je blízke, bude iste postačovať ochota komunikovať a dohodnúť sa. Pre väčšinu zákazníkov/turistov je to v zásade to isté, neprišiel hľadať úsmev na tvári, ale navštíviť hrad, splaviť sa na plti,ostrihať sa, kúpiť cestovný lístok....

 

 

Zákazník/turista, ktorý nehľadá úsmev na tvári, ale ochotu komunikovať a dohodnúť sa - Jozef

 

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

DOMOV

Nemýľte sa, toto nie je vaše Slovensko, zaznelo Kotlebovi pod oknom

Na to, aby zlo víťazilo, stačí, aby dobrí ľudia nerobili nič, pripomenul prezident Andrej Kiska.

EKONOMIKA

Evku vybral Lajčák priamo, pred mesiacmi hovoril niečo iné

Minister sa bránil prieskumom, teraz priznáva, že žiadny nebol.

DOMOV

Prieskum: Most-Híd je na hranici zvoliteľnosti, predbehlo ho aj KDH

Vo voľbách by opäť zvíťazil Smer.


Už ste čítali?