reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Michaela Droppová

Michaela Droppová

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Už sme dvaja Miška a Jozef Slovíkovci Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Zmena dôchodkového systému na Slovensku

Michaela Droppová

Zmena dôchodkového systému na Slovensku

Veľa sa píše o nevyhovujúcom systéme systéme dôchodkového zabezpečenia na Slovensku, že hrozí čoskoro jeho kolaps ( málo platiteľov do systému, čoskoro veľa príjemcov) – iste ste o tom už čítali, počuli. Nie o tom chcem písať.

  • 19. jún 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 437x
  • 0
Príprava na manželstvo - financie

Michaela Droppová

Príprava na manželstvo - financie

Každý, ktorý sa pripravuje do manželstva vo vzťahu, rieši mnohé otázky/problémy, ktoré sa počas budovania vzťahu objavia – ako s druhým vyjsť, dať mu najavo svoju lásku,... . Ale oveľa menej sa rozvíjajú otázky o finančnom fungovaní budúceho manželstva.

  • 29. máj 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 536x
Úsmev nie je v službách nevyhnutný, ale poteší

Michaela Droppová

Úsmev nie je v službách nevyhnutný, ale poteší

Často sa píše, rozpráva o tom, že v našich službách chýba pracovníkom úsmev na tvári – pri rozličných požiadavkách, otázkach, proste pri bežnom fungovaní. Pozrel by som sa na to z inej strany. Úsmev evokuje potešenie, radosť, uľahčuje komunikáciu – to je iste pravda. Ale neúprimné úsmevy na tvárach tiež nie sú výhra. Nie každý zákazník,či turista hľadá úsmev na tvárach.

  • 15. máj 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 953x
  • 2
Aktualizovanie listu sv.Pavla Filoménovi do 21.storočia

Michaela Droppová

Aktualizovanie listu sv.Pavla Filoménovi do 21.storočia

V liste sv.Pavla z 1.storočia po Kristovi Filoménovi, Pavol žiada Filoména, aby prijal svojho bývalého otroka Onezima, ktorý sa stal kresťanom, ako svojho brata ( už nie ako otroka, ale oveľa viac ako otroka: ako milovaného brata). V pohľadu dnešnej doby sa to zdá nie veľmi náročné.

  • 8. máj 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 889x
Môj čerešňový strom

Michaela Droppová

Môj čerešňový strom

Chcela by som čerešňový strom. Rozkvitnutý čerešňový strom.Chcela by som viac takých stromov; chcela by som rozkvitnutú celú záhradu. Chcela by som sedávať pod svojimi stromami a zmeniť sa na jeden z nich. Chcela by som vedieť, aké to je byť tesne spätá so zemou a byť pretkaná jej silou. Cítiť mocnú, bezpečnú ochranu, až kým nepríde posledná jar.

  • 24. máj 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 082x
  • 2
reklama
Dievčatku

Michaela Droppová

Dievčatku

Ako by som chcela prežiť? ´Len? Len prežiť? Veď vždy si túžila po nadpriemere! Vždy si chcela viac harmónie, cítiť prelínanie duší, vidieť skryté... Vždy si snívala že svoje bytie pozdvihneš vyššie.´ A kam vyššie? ´Kam len budeš chcieť.´

  • 26. mar 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 457x
  • 5
Thank you for your being

Michaela Droppová

Thank you for your being

Je dar osloviť srdce.

  • 28. jún 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 493x
  • 15
Ako svietiť

Michaela Droppová

Ako svietiť

Nájsť to, čo vás spraví tým, čím ste- človekom. Rozhodnúť sa popri dennom výbere oblečenia a farbe čaju na raňajky pre niečo perspektívne, niečo, pre čo sa oplatí s pokorou žiť. Máte to vo svojich dňoch?

  • 13. máj 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 384x
  • 10
Tak je to dobré

Michaela Droppová

Tak je to dobré

Tak je to dobré.  O pár mesiacov, chvíľ, možno okamihov svojho života sa odsťahujem. Dížka zostávajceho času bude závisieť od môjho odhodlania ísť ďalej. Aj keď som navonok mĺkva, vnútri tela vysielam množstvo dialógov. Nová frekvencia. Nezainteresovaný-ale aj priateľ -nerozumie, čo sa stalo s jeho prijímačom, veď doteraz mi bolo rozumieť dobre.

  • 13. apr 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 959x
  • 7
To, čo neviem povedať, ale ukázať

Michaela Droppová

To, čo neviem povedať, ale ukázať

  • 2. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 912x
  • 7
reklama
Najväčšia z nich je láska (1 Kor 13,13)

Michaela Droppová

Najväčšia z nich je láska (1 Kor 13,13)

„Keby som hovoril ľudskými jazykmi aj anjelskými, a lásky by som nemal, bol by som ako cvendžiaci kov a zuniaci cimbal. A keby som mal dar proroctva a poznal všetky tajomstvá a všetku vedu a keby som mal takú silnú vieru, že by som vrchy prenášal, a lásky by som nemal, ničím by som nebol. Láska je trpezlivá, láska je dobrotivá, ..., nie je sebecká, nerozčuľuje sa,..., ale raduje sa z pravdy. Všetko znáša, všetko vydrží.“ (1 Kor 13; 1-6)

  • 1. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 344x
  • 25
reklama
SkryťZatvoriť reklamu